Facturering

Wij hebben aan Infomedics Zorg B.V., de opdracht verleend om de facturering uit te voeren.

Wij verzoeken u de nota te betalen aan Infomedics Zorg B.V. Op de nota staan alle betaalgegevens en ook het termijn waarbinnen het bedrag op de vermelde rekening moet staan. Als u niet op tijd betaalt ontvangt u van Infomedics Zorg B.V een herinnering. Deze herinnering ontvangt u altijd op papier via de post.

Als u inhoudelijke vragen heeft over de behandelingen die vermeld staan op de nota kunt u hierover contact opnemen met Tandartsenpraktijk Haren. Met vragen over (de hoogte van) vergoedingen kunt u terecht bij uw zorgverzekeraar.

Als u in onze praktijk een afspraak maakt, reserveren wij tijd voor u zodat wij u optimale zorg en aandacht kunnen bieden. Kunt u een afspraak niet nakomen? Laat dit dan uiterlijk 24 uur van tevoren telefonisch aan ons weten. In het weekend mag u ons ook mailen. Wij hebben dan nog voldoende tijd om de gereserveerde tijd aan een andere patiënt te geven. Wanneer u de afspraak niet tijdig afzegt, of niet komt opdagen, zal de voor u gereserveerde tijd in rekening worden gebracht. Dit is afhankelijk van de behandeling en tijd die voor u ingepland stond.